.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بالاترین مبلغ که پیش‌تر حدود ۱.۴ میلیون دلار بود، برای ویولنی پرداخت شد که هنگام غرق شدن کشتی نواخته می‌شد، که در سال ۲۰۱۳ در همین حراجی فروخته شد. فروش ساعت ثروتمندترین مسافر تایتانیک!
بالاترین مبلغ که پیش‌تر حدود ۱.۴ میلیون دلار بود، برای ویولنی پرداخت شد که هنگام غرق شدن کشتی نواخته می‌شد، که در سال ۲۰۱۳ در همین حراجی فروخته شد.(ادامه)
او می خواست راجع به ازدواج با من مشورت کند. از ملاک های انتخاب همسر، بحث های دینی، هم کفو بودن از لحاظ ایمان و نیز اعتقادات مشترک صحبت هایی کرد و من نیز مشورت هایی به او دادم. ماجرای توجه ویژه شهید باقری به مسائل همسرداری
او می خواست راجع به ازدواج با من مشورت کند. از ملاک های انتخاب همسر، بحث های دینی، هم کفو بودن از لحاظ ایمان و نیز اعتقادات مشترک صحبت هایی کرد و من نیز مشورت هایی به او دادم.(ادامه)
عکس یادگاری چند ردصلاحیت‌شده در مجلس
جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت، معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار، عبدالله ایزدپناه نماینده ایذه و باغملک در مجلس یازدهم، در حاشیه جلسه روز گذشته صحن علنی (21 اسفندماه)، عکس یادگاری گرفتند. گفتنی است که رشیدی کوچی و معین‌الدین سعیدی در جریان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم نتواستند از سد شورای نگهبان عبور کرده و ردصلاحیت شدند. همچنین ایزدپناه نیز نتوانست رقیب خود فرشاد ابراهیم پور نورآبادی را شکست بدهد و از حضور در پارلمان دوازدهم بازماند. (ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است. برکات و آثار تسبیحات حضرت زهرا (س)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است.(ادامه)
کریستیانو رونالدو باتوجه به مصدومیت مقابل پرسپولیس با تصمیم لوئیس کاسترو در ترکیب النصر مقابل الهلال قرار گرفت. رونالدو با یادگاری بیرانوند در دربی! +عکس
کریستیانو رونالدو باتوجه به مصدومیت مقابل پرسپولیس با تصمیم لوئیس کاسترو در ترکیب النصر مقابل الهلال قرار گرفت.(ادامه)
عکس یادگاری نوجوانان باستانی‌کار با رهبرانقلاب
عکس یادگاری امروز نوجوانان باستانی‌کار با رهبرانقلاب.(ادامه)
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان. اتفاق مشکوک در مستر المپیا؛ چرا گرگ ایرانی قهرمان نشد؟
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان.(ادامه)
دروازه‌بان پرسپولیس در جریان بازی با پیکان یکی از هم تیمی‌هایش را کتک زد. بیرانوند یک بازیکن پرسپولیس را کتک زد
دروازه‌بان پرسپولیس در جریان بازی با پیکان یکی از هم تیمی‌هایش را کتک زد.(ادامه)
طوفان الاقصی سطح جنگ میان نیرو‌های مقاومت و صهیونیست‌ها را تغییر داد. مثل یک زلزله که همه چیز را در هم می‌کوبد و زمانه‌ای جدیدبرای آن سرزمین می‌سازد، مثبت یا منفی. اما شهر به قبل از زلزله برنمی‌گردد. آن پیمانه ریخت(يادداشت)
طوفان الاقصی سطح جنگ میان نیرو‌های مقاومت و صهیونیست‌ها را تغییر داد. مثل یک زلزله که همه چیز را در هم می‌کوبد و زمانه‌ای جدیدبرای آن سرزمین می‌سازد، مثبت یا منفی. اما شهر به قبل از زلزله برنمی‌گردد.(ادامه)
رونالدو فرش اهدایی پرسپولیس را در خانه‌اش پهن کرد
فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان فرش اهدایی باشگاه پرسپولیس را مورد استفاده قرار داد.(ادامه)
بنابر ادعای برخی رسانه‌ها، رونالدو به مدیران پرسپولیس اعلام کرده اگر بیماری فاطمه حمامی قابل درمان است، تمام هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد. پیشنهاد رونالدو برای پرداخت هزینه درمان دختر هنرمند ایرانی
بنابر ادعای برخی رسانه‌ها، رونالدو به مدیران پرسپولیس اعلام کرده اگر بیماری فاطمه حمامی قابل درمان است، تمام هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد.(ادامه)
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. از ابتدای مشخص شدن رویارویی النصر عربستان با پرسپولیس ایران، بحث درباره کمیت و کیفیت حضور کریستیانو رونالدو در ایران، به اوج خود رسید. درآمد هتل اسپیناس پالاس از حضور رونالدو در تهران چقدر است؟
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. از ابتدای مشخص شدن رویارویی النصر عربستان با پرسپولیس ایران، بحث درباره کمیت و کیفیت حضور کریستیانو رونالدو در ایران، به اوج خود رسید.(ادامه)
ستاره تیم فوتبال النصر عربستان امروز عصر با دختر هنرمند معلولی که با پایش نقاشی رونالدو را می کشید دیدار کرد. دیدار رونالدو با دختر هنرمند و معلول
ستاره تیم فوتبال النصر عربستان امروز عصر با دختر هنرمند معلولی که با پایش نقاشی رونالدو را می کشید دیدار کرد.(ادامه)
با ورود ستاره فوتبال دنیا به ایران برخی افراد برای گرفتن عکس یادگاری با او سرودست می شکنند. اولین ایرانی که با کریستیانو رونالدو عکس گرفت چه کسی بود؟
با ورود ستاره فوتبال دنیا به ایران برخی افراد برای گرفتن عکس یادگاری با او سرودست می شکنند.(ادامه)
آتش‌نشانان تهرانی یک قلاده میمون را که باعث وحشت ساکنان یک ساختمان مسکونی شده بود، مهار کرده و به دام انداختند. دردسر میمون بازیگوش برای ساکنان ساختمانی در شرق تهران
آتش‌نشانان تهرانی یک قلاده میمون را که باعث وحشت ساکنان یک ساختمان مسکونی شده بود، مهار کرده و به دام انداختند.(ادامه)
فوئر در ادامه افزود که بایدن، زلنسکی را که قبلاً یک بازیگر و نه یک سیاستمدار بوده، بعنوان یک فرد «آماتور» تلقی می‌کرد. زلنسکی بایدن را عصبانی کرد!
فوئر در ادامه افزود که بایدن، زلنسکی را که قبلاً یک بازیگر و نه یک سیاستمدار بوده، بعنوان یک فرد «آماتور» تلقی می‌کرد.(ادامه)
عکس| بکام برای مسی بادیگارد استخدام کرد!
عکس یادگاری دیوید بکام با دو ستاره آرژانتینی به سوژه طنر کاربران اینستاگرام تبدیل شد.(ادامه)
عکس| بکام برای مسی بادیگارد استخدام کرد!
عکس یادگاری دیوید بکام با دو ستاره آرژانتینی به سوژه طنر کاربران اینستاگرام تبدیل شد.(ادامه)
عکس یادگاری یکی از ائمه جمعه ایران با شهرک صهیونیست‌ها
یکی از ائمه جمعه ایران با شهرک صهیونیست نشین در مناطق اشغالی فلسطین عکس یادگاری گرفت.(ادامه)
اگر اهل مطالعه تاریخ تهران باشید حتماً با نام افراد مختلفی مواجه شده‌اید که بنا به هر دلیلی نام‌شان در کتاب تاریخ تهران حک شده است. داستان ازدواج یک درباری با همسر سابق پادشاه
اگر اهل مطالعه تاریخ تهران باشید حتماً با نام افراد مختلفی مواجه شده‌اید که بنا به هر دلیلی نام‌شان در کتاب تاریخ تهران حک شده است.(ادامه)
مریم صیاد شیرازی از آخرین دیدارش با پدر در روز عید غدیر روایت کرده است. روایتی از آخرین عید غدیر شهید صیاد شیرازی
مریم صیاد شیرازی از آخرین دیدارش با پدر در روز عید غدیر روایت کرده است.(ادامه)
شمال نیوز:

«محمدحسین منصف» آزاده و جانباز دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. آزاده و جانباز «محمدحسین منصف» به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: «محمدحسین منصف» آزاده و جانباز دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
من بر این باورم که این تفنگی که خانواده حاج عماد با کرم و بزرگواری بخشیدند، روزی که یگان ویژه رضوان وارد فلسطین شود، این سلاح به‌دست کسی خواهد بود که نه‌تنها وارد فلسطین بلکه وارد قدس خواهد شد. تا اسرائیل هست، حزب‌الله هر روز قوی‌تر از دیروز خواهد شد/ در نبرد آینده وارد سرزمین‌های اشغالی می‌شویم/ با اسلحه حاج عماد وارد قدس خواهیم شد/ ایران تکیه‌گاه قدرت در محور مقاومت است(خبر)
من بر این باورم که این تفنگی که خانواده حاج عماد با کرم و بزرگواری بخشیدند، روزی که یگان ویژه رضوان وارد فلسطین شود، این سلاح به‌دست کسی خواهد بود که نه‌تنها وارد فلسطین بلکه وارد قدس خواهد شد.(ادامه)
عکس/ زیباترین عکس «ما» و «امام»
زیباترین عکس امام برای من این عکس است آنجا که امام روح‌الله در کانون آن نشسته است و ملتی انگار تعلقاتش را از تن به در کرده که به کلام او گوش بسپارد.(ادامه)
عکس/زیباترین عکس «ما» و «امام»
(ادامه)
عکس/دیدار بازیگر ایرانی با تارانتینو خبرساز شد!
(ادامه)
طرز ایستادن نخست وزیر کانادا در دیدار با مقام کره‌ای واکنش مثبت و منفی رسانه‌های کره و کانادا را به دنبال داشت. ترودو این‌بار با «طرز ایستادن عجیب» سوژه رسانه‌ها شد+عکس
طرز ایستادن نخست وزیر کانادا در دیدار با مقام کره‌ای واکنش مثبت و منفی رسانه‌های کره و کانادا را به دنبال داشت.(ادامه)
عکس یادگاری رضا پهلوی و نتانیاهو کنار سطل زباله!
فرزند شاه مخلوع اولین عکس یادگاری رسمی خود با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین سفر خود به فلسطین اشغالی را کنار دو سطل بزرگ زباله انداخت.(ادامه)
رئیس‌جمهوری در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی ضمن شنیدن دیدگاه‌های آنان، از پیشنهادهای آنها برای «ایجاد شورای نوجوانان»، «تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی نوجوانان» و «استعدادیابی برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های ... رئیسی: دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد ولی گاهی چاره‌ای نیست
رئیس‌جمهوری در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی ضمن شنیدن دیدگاه‌های آنان، از پیشنهادهای آنها برای «ایجاد شورای نوجوانان»، «تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی نوجوانان» و «استعدادیابی برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های ...(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 28 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.311 seconds.